Monday, August 15, 2011

Si Penghasut Dan Yang Terhasut

Halo!!!halo!!!
tetibe je GUA rajin nak update blog gua yang tak berape nak lawa nie!!!
kali nie GUA nak kongsi pasal MEMBER-MEMBER gua kat KAMPUNG!!!
kenape tak buat cerita pasal korang???
*sebab korang punya next entry la....takkan korang nak bace entry pasal GUA puji diri LUorang!!!

KENAPA tajuk post gua macam nie??? *bajet berkias!!
sebabnya adalah dalam kehidupan GUA sebagai manusia...GUA sering dihasut dan kadang kala GUA jadi penghasut!!!hehehe
LU orang nak kenal tak setan paling BESAR dalam hidup GUA??



Nie SETAN!!!! AIDIL nama dia!!!
budak nie memang HENSEM!!! gua jalan dia oun GUA rasa yang diri gua nie HENSEM!!!
GUA ngan dia nie dah macam ADIK-BERADIK!!!MAK gua MAK dia...MAK dia MAK gua...AWEK dia pon AWEK gua..hahah
LU cakap je bende ape yang kitorang tak penah buat???kalau gua balek cuti semester GUA lagi lame tido rumah dia dari rumah gua sendiri!!!hahaha




Nie pon SETAN jugak!!!Abang AIdil = AJIB!!!!
budak nie kering gile kejenya nak bergaduh!!!last-last gua juga kena nasihat!!!
tapi dia nie hati bunga-bunga....hidup dengan awek je!!
MOTO???hurm!! Dia dengan moto dia tak boleh lepas bhai!!!*same la macam GUA




HOHOHOHO!!!
PITRI!!! dia nie tulang belakang kerjaya GUA sebagai mat MOTO!!
tanpa dia MOTO gua tak hidup...hahaha
LU orang kalau ade masalah enjin serah kat dia!!!
Lori-Kereta-Bot-Bajak-Moto-Mesin Rumput semua dia reti!!!!
tangan dia nie kuat macam badang!!!!
*dia nie anak sedara arwah Datuk Sosilawati




nie IBLIS!!! sebab dia tak banyak hasut GUA buat kerja jahat!!!
"TEGO"!! *sebab mase sekolah rendah kalau kena tego dia nanges!!!hehehe
Ape yang GUA respek kat dia!!Ini budak ingat sama kawan...kalau kawan susah dia mesti ada!!
GUA ingat lagi mase GUA konvoi pegi PD!!time moto GUA rosak dia yang teman gua sampa ijumpe bengkel!!!*bukan dia sorang tapi semua yang pegi konvoi la teman GUA..haha

Adoyai!!!!SUSAH jadi orang macam gua nie!!!member ramai sangat takkan gua nak letak 100 gambar dlm nie pastu nak cerite sorang-sorang!!! cukup la nie!!!diorang nie pon sebab diorang ade FACEBOOK so diorang je yang rajin usha BLOG gua!!!


Sebab gua dah malas nak menaip gua kasi LUorang tengok GAMBAR je la yea!!!






Member-menber gua memang tak ade LIFE tapi diorang ade BROTHERHOOD!!!
itulah namanya kawan sejati walaupun mereka tarik kita kejalan hitam tapi hitam itu menawan...*mengarut!!
lalalalaalala!!!!selamat berbuka/bersahur!!!*ikuttimekorangbacepostnie.

No comments:

Post a Comment