Sunday, August 14, 2011

Gangster!!!!!!

Adoyai dah lame gua tak update gua punye blog...
Mungkinkah sebab gua terlalau banyak tido sebab lapar atau gua dah tak ade idea nak conteng ape kat blog gua nie....
Kali nie gua nak cerita kat korang pasal “GENGSTER!!”..
Apa yang gua nak cerite dan ape yang gua akan cerite tak ade kene mengena ngan diri gua mahupun jiran sebelah rumah gua....
tapi gua nak STORY pasal itu BUDAK-BUDAK yang MENYALAK serupa itu GENGSTER!!
Benda nie korang pergi mane-mane pon mesti korang akan jumpe jugak...
Dari gua kecik sampai la gua dah boleh bayar SAMAN moto gua pakai duet gua sendiri golongan nie tak pernah pupus...
*wei badak sumbu pon dah nak pupus la

Ape masalah diorang nak tunjuk keGENGSTERAN mereka dikhalayak ramai sedangkan nak beli rokok pon mintak duet mak??
Haloo kawan!!! Kalau nak tunjuk KUAT lu pergi lah PALESTIN , lu kasi pancung sama ISRAEL!!! Baru orang boleh RESPECT ma
Apahal?? Tak berani??
Macam Malek cakap “ Sebelum lu pakai TATOO, gua dah pegi PERANG”

Bagitau kat GUA ape GANGSTER yang LU penah buat??
*PUKUL orang
*banyak KABEL
*Lepak dengan BRADER-BRADER


HALOO GANGSTER..gua nak story!!!
*so sape-sape yang pukul orang tu GANGSTER ar
*BRADER-brader yang LU lepak tu menggelabah macam lu tak??
*hoho..KABEL lu kenal lu ke?? atau tu KABEL brader-brader LU...

Kalau lu TAIKO, LU tak payah cakap pon orang sudah tau....
orang sekarang bukan BODOH tak tau nak beza LU tu TAIKO ke TAIK...
HALOO brader , mane ada GANGSTER nak bagitau semua orang dia GANGSTER...
LU pikir best ape jadi GANGSTER??
Hari-hari orang cari LU!!!
Hidup tak SENANG!!!
PAKCIK senang-senang je nak sumbat LU!!!
Udah-udah la tu wei...LU chill suda!!

*tak ada kena mengena dengan yang terasa....








No comments:

Post a Comment